香港 · Food · Hong Kong

我愛叉燒 I Love Cha Siu

我而家上緊堂,後面個肥仔真係好煩,不停講野望左幾次都唔停,後尾仲唱歌!係auditorium上堂,有二百幾個人,好多人都望過黎,以為係我講野就死。我已經唔識finance架喇,俾佢係咁煩更加乜都load唔到,真係好想打佢。我都唔想咁粗俗,不過真係生舊叉燒都好過佢 - 起碼唔會係咁煩人。

講起叉燒 ,我前兩日買左d肉返黎整左叉燒瀨。我其實真係好鐘意食美心快餐ge叉燒瀨,上次返香港只係食左一次,真係唔夠。見近排有時間就整黎食下,令自己開心下。

整叉燒我用左Christine recipe 同埋撈左d麥芽糖漿,出黎效果都唔錯。

食譜係呢度:http://www.christinesrecipes.com/2008/06/diy-bbq-pork.html

我用左麥芽糖,麥糖,黃糖加水代替佢入面ge蜜糖。用水坐溶麥芽糖之後加水,黃糖同黃糖就得喇。

呢碗就係成品:

Leave a Reply

